ŐSI IDEGENEK
Az „ősi idegenek” kifejezést olyan földönkívüli lények elnevezésére használják, akik az ősi időkben meglátogatták a Földet.
A történelmi beszámolókat a Hopi indiánok, ókori egyiptomiak, mayák, aztékok és sok más ősi civilizációk alkotják. Mindannyian olyan furcsa jelenségekről tesznek említést, amik az égből jöttek, mint napjainkban az UFO.
Olyan híres könyvek születtek, mint az Ősi Idegenek vagy az Istenek szekerei.
Létezésüket bizonyítják többek között a Nazca vonalak, egyiptomi és maya piramisok.
ŐSI IDEGENEK ÉS AZ EMBERISÉG MÚLTJA
Az ókori űrhajó elmélete
Az „Ősi Idegenek” egy elmélet, ami az „ókori asztronauta elméletként” is ismert. Határozott bizonyíték arra, hogy a múltban is jelen voltak Földünkön, (közvetlenül vagy közvetetten) kommunikáltak az emberrel, befolyásolták életüket, és megismertették velük a Föld ősi kultúráit, civilizációit. Ittlétük olyan civilizációkban hagyott nyomot mint a maya, sumér, azték, ókori Egyiptom, inka, kínai, görög és sok más.
A világ tele van vallással, teóriákkal, amiket nehéz elfogadni valamennyi embernek.
Amit meg kell értenünk, hogy az ősi idegenek nem bizonyítják vagy cáfolják az egyes vallási meggyőződéseket, hanem lehetővé teszi számunkra, hogy jobban megértsük az alapvető gyökereinket és eredetünket, mint emberi faj.
Az ókori civilizációk történelmének gondos vizsgálatán keresztül a teoretikusok továbbra is keresik a választ a zavarbaejtő kérdésekre, hogy az Ősi Idegenek közvetlenül befolyásolták-e az emberi faj és civilizációk kialakulását.
NAZCA VONALAK
A Peruban található ősi Nazca kultúrát régészek, antropológusok és etnológusok tanulmányozták, és megpróbálták meghatározni az ott található rejtélyes Nazca vonalak és alakzatok létrejöttének célját. Az egyik elmélet szerint a Nazca nép hozta létre őket isteneik számára.
Erich von Däniken, svéd szerző szerint a Nazca vonalak repülőtérként szolgált az idegenek számára. A kutatók arra a következtetésre jutottak, hogy a vonalak i.e. 300 és i.u. 700 között készültek. Mivel a Nazca Pampa de Jumana olyan helyen fekszik, ahol kevés eső esik, az ábrák nagy része megmaradtak eredeti állapotukban több ezer éven át.
Az ősi civilizációk rendelkeztek a repülés ismeretével
Lehetséges, hogy az ősi civilizációk rendelkeztek a repülés ismeretével és ez a technológia elveszett a történelem során? Ezek a kérdések továbbra is sokakat ejtenek zavarba, és ahogy egyre mélyebbre ásunk, úgy tűnik, valami már akkor is repült az égen, amiket több ezer éves ábrázolások bizonyítanak.
Vajon miért pont Dél-Amerikában szálltak le az idegenek? Ha az idegen lények a Föld ásványi anyagairól akartak tudni, Peru kiváló hely volt ennek felkutatására, ugyanis tele van ásványokkal. Egy leszállópályát építeni erre a területre logikus döntésnek tűnik.
A Nazca vonalak és az inkák által épített ősi gépek is bizonyítják, hogy valóban átrepült valami Peru felett.
Nazca vonalak
ŐSI IDEGENEK ÉS A REPÜLŐGÉPEK
Az inka és egyiptomi ősi repülőgépek
A régészek érdekes tárgyakat fedeztek fel az inkák és az egyiptomiak területén. Meglepően hasonlítanak a mai repülőgépekre, helikopterekre és űrhajókra.
Ezek a kis aranyszobrocskák kb. két hüvelyk hosszúak, és becslések szerint i.e. 800 és 500 között készültek. Egyes régészek úgy vélik, hogy a tárgyak inkább állatokat ábrázolnak, de ez nem valószínű.
Az is érdekes, hogy a szárnyakon apró spirálokból álló, díszítő rajzok láthatók, amik a dél-amerikai ősi indiánok ábrázolásmódjára jellemző. Ezek a szobrok sokmindenre utalhatnak. Néhányak szerint madarak, mások szerint az inkák fejlett intelligenciáját mutatja, vagyis, hogy jelen voltak az idegenek, befolyásolva a civilizációk életét.
1997-ben a kutatók megépítették a szobrok életnagyságú, pontos mását, és tesztelték képességeiket. Meglepően jól teljesítették mind a manővereket, mind a fel és leszállásokat a rádiós távírányító segítségével.
A történelem során számos bizonyíték mutatja, hogy az ember megpróbálta elérni a repülést, és elképesztő eredményeket értünk el. A 16. században Leonardo Da Vinci egy szárnyas repülőgépet és egy megmunkálatlan helikoptert tervezett, majd a Wright fivérek sikeresen megtervezték, megépítették az első, gyakorlatban működő repülőgépet, majd elsőként emelkedtek a levegőbe 1903-ban.
Rejtélyes dombornyomott faragványokat találtak Egyiptomban, Abydos templomában, amiket Dr. Ruth Hover fényképezett le. Ezek a képek hasonlítanak a modern repülőgépekre.
1898-ban egy sajátos, hat hüvelykes, fából készült tárgyat találtak egy sírban, Saqquaranál, Egyiptomban, ami i.e. 200-ban készült. A tárgynak volt teste és 7 hüvelykes szárnyai, amik enyhén lefelé görbültek, továbbá kormánya és farka. Úgy tűnt, egy ősi repülőgép modellre bukkantak. Mivel 1898-ban még nem találták fel a repülőgépet (nem számítva az ókori Egyiptomot), így „madár” címkével ellátva tárolták a kairói múzeumban. A tárgyat évekkel később elővették, és Dr. Khalil Messiha,- az ókori tárgyak szakértője- tanulmányozni kezdte más tudósokkal. Arra a következtetésre jutottak, hogy a repülő tárgyra jellemző a nagyon fejlett aerodinamika. Az íves szárnyak, ma dihedrális ( fordított V-beállítású) szárnyakként ismert, ami a felfelé repülésben segít. Egy hasonló tervet alkalmaznak a szuperszónikus Concord repülőgépeken.
Abydos, Egyiptom
Ezen a domborművön repülőgépek láthatók, amint valószínűleg bombát dobnak le. A bal felső sarokban egy modern helikopterre hasonlító szerkezet.
modern gépekre hasonlító aranyszobrocskák.